dilluns, 19 de gener de 2015

PLANTILLES PER A POWER POINT

Gratuïtes.

6 comentaris:

  1. Molt bon recurs! Em va genial, m'agrada fer les meves presentacions de projectes i formació en powers, gràcies per compartirlo.
    Una abraçada.
    MªÀngels.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies a tu MªAngels! Montse. Quadrats Rodons

      Elimina
  2. Hola Montse
    M'agradaria compartir amb tu un parell de premis que han arribat al meu blog. Pots recollir-los a http://marta345.blogspot.com.es/2015/01/un-parell-de-premis.html
    Jo sóc mestra d'infantil però m'agrada passejar-me pel teu blog i mirar-me les teves propostes. Gràcies per compartir!
    Salutacions,
    Marta / TresQuatreiCinc

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltíssimes gràcies Marta!!

      Elimina
  3. Hola! Em podries dir si aquesta imatge que has posat és una plantilla de power point? Fa temps que buscava una plantilla així.... moltes gràcies!

    Núria

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Núria. Et refereixes als fons del blog? Si és així No, no és una plantilla de ppt. És una imatge. Si ho necessites puc mirar de trobar d´on la vaig trobar. Salutacions! Montse de QUADRATS RODONS

      Elimina